Ajattelin et voisin alkaa kirjottamaan blogia, ku moni muuki kirjottaa ja en nää mitää syytä miks ei :D Mut en nyt tiiä tuleeks täst mitää, koska en osaa kirjottaa blogii, en osaa käyttää tätä, mut ehkä opin :D Ekas postaukses voisin kertoo vähä itestäni, eli kuka mä oikee oon? :)

       Eli on 2 viikon päästä 17v tyttö, Kotkasta. Oon päättäny peruskoulun siis -12 keväällä ja olin ammattistartilla 12/13 lukuvuoden. Sain siel paljo uusii kokemuksii ja tykkäsin tosi paljo olla siel. Ja ku syksyllä nyt alko koulu, pääsin, oikeestaa jouduin kokkipuolelle, kävin siel viikon, huomasin et se on ihan kamalaa, opettajat oli oikeestaa täysii kusipäitä, sori,:D ja ala ei kiinnostanu yhtää:D no viikko meni sit chillates koulun käytävil ja miettimäs mitä teen. Päätin hakee autopuolelle vaihtoo. Pääsin haastatteluu ja pari tuntii haastattelun jälkee tuli puhelu, kysyttii otanko opiskelupaikan vastaa. No tottakai otin, olin tosi onnellinen et sain sellasen opiskelupaikan minne haluun lähtee. Nyt jonku pari viikkoo vähä reilu oon käyny autopuolta ja siit tosiaa tykkään:)! Aamusin jaksan lähtee kouluu ja motivaatioo on:) Toivottavast 3 vuotta pysyn siel ja kevääl -16 valmistun autonasentajaks!:)

       Sitte lisää:) Oon tosiaa seurustellu 2 vuotta kohta, ja oon tosi onnellinen.:) Mul on ihana poikaystävä, tosi kiltti ja haluu aina auttaa ja yrittää aina kaikkesa et se miellyttäis minuu. Me tehää yhes kaikkee kivaa, käydää kävelees, katotaa telkkarii, välil tehää ruokaa ja vaa ollaa. Joskus käydää keilaamas ja talvisin laskettelemas ja kesäl ja talvel asuntovaunul reissus:) Meil on paljo yhteisest ja tosi paljo ihanii muistoi takan ja viel paljo eessä. Oon valmis antamaa kaiken et saan elää just tän ihmisen kans koko loppu elämän:)<3 

       Ja vähä kavereist viel:) Mul on muutama hyvä ystävä, yhtä tiettyy parast ystävää ei oikeestaa oo. Mul on 5 sellast ystävää kelle voin oikeesti kertoo mitä vaa ja luotan niihin ja niiden kans oon melkee päivittäin yhteyksis :) Kavereiden kans yleensä ollaa ulkon, nyt en oo kyl parii viikkoo jaksan raahautuu mihinkää, oon vaa chillaillu himas:D mut yleensä oon kavereiden kans ulkon, mul on aika paljo sellasii kavereit, ei niin hyvii ystävii mut kavereita kuitenkii.:) Perjantain aukee tosiaa toi nuorisotalo lähelt, ehkä sit taas jaksaa lähtee kavereiden kans:)!

          Joo ei nyt varmaa enempää, vähä perus juttui minust ja nyt alan sit seuraavis postauksis kirjottelee vähä mitä oon tehny ja miten menee:) Liittykää ihmees lukijoiks jos yhtää kiinnostaa!:) Postailen perus juttui mitä oon tehny, lisäks vähä lemmikeistä, mul on 2 kanii ja jossaa vaihees varmaa postaus reilu vuos sitte lopetetusta omasta hepasta, mikä oli tosi kova paikka:(<3 Teen kynsiä, niistä postauksia kans! Lukekaa jos kiinnostaa tällaset asiat!:)

 

64435_4575339040675_8294094_n.jpg